Årsmøte 2021 – informasjon til medlemmer

Styret har den 10. februar besluttet å sette dato for årsmøte 2021 til 23. mai 2021. Dette med grunnlag i beslutningen fra Norges Idrettsforbund om at frist for avholdelse av årsmøte er utsatt til 15. juni 2021.
Tentativ plan er at årsmøtet arrangeres med strålende vær på Standalhyttas terasse søndag 23. mai kl 16.00. Styret håper at vi med denne beslutningen kan legge til rette for økt oppmøte og engasjement fra klubbens medlemmer. Vi håper da også at flere av medlemmene vil benytte anledningen til også å delta på dugnad som arrangeres på hytta denne helgen.
Innkalling og sakspapirer til årsmøte vil bli gjort tilgjengelig og publisert noe nærmere i tid, og vil følge de vedtektsfestede prosedyrene for dette.
Styret oppfordrer alle medlemmer til å delta på årsmøte, og til å fremme saker til behandling om noen skulle ha ønske om dette. Anledningen benyttes også til å oppfordre til innbetaling av medlemskontingent for 2021 på klubbens hjemmeside www.aask.no
Det må tas forbehold om mulige endringer av den tentative planen dersom smittevernsrestriksjoner og anbefalinger skulle forhindre denne.