Årsmøte 2021: 23. mai, på Standalhytta!

Årsmøte 2021 blir avholdt 23. mai 2021.
Sted: Standalhytta.
Først dugnad – så årsmøte fra kl 16.00.

23. mai er innenfor beslutningen som er gjort hos Norges Idrettsforbund, om at frist for å avholde årsmøter er 15. juni 2021.

Vi satser alt på at  årsmøtet arrangeres med strålende vær på Standalhyttas terasse søndag 23. mai kl 16.00. Styret håper at vi med denne beslutningen kan legge til rette for økt oppmøte og engasjement fra klubbens medlemmer. Vi håper at flere av medlemmene vil benytte anledningen til å delta på vårdugnaden, som arrangeres denne helgen.

På grunn av de usikre tidene har vi en plan B. Dersom restriksjonene ikke tillater fysisk møte, vil årsmøtet i stedet bli avholdt digitalt. I så fall blir det informert nærmere om dette via Facebook. Så følg med!

Innkalling og sakspapirer til årsmøte vil bli gjort tilgjengelig og publisert noe nærmere i tid, her på nettsidene, og vil følge de vedtektsfestede prosedyrene for dette.

Styret oppfordrer alle medlemmer til å delta på årsmøtet, og til å fremme saker til behandling om noen skulle ha ønske om dette. Anledningen benyttes også til å oppfordre til innbetaling av medlemskontingent for 2021 på klubbens hjemmeside www.aask.no.

NB! Kontingent må være betalt for å ha stemmerett på årsmøtet.